RemcovanKuilenburg schreefColonBruce schreefColonDonderdag avond? want vrijdag is hij er niet hoor, dan zit hij met mij in een hotel
JajaIs er iets moois aan het bloeien tussen jullie
wacht maar, jou zien we ook nog wel vanavond.

RemcovanKuilenburg schreefColonBruce schreefColonDonderdag avond? want vrijdag is hij er niet hoor, dan zit hij met mij in een hotel
JajaIs er iets moois aan het bloeien tussen jullie

http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=327328 




BlackFox schreefColonVoor te vervangen is dat althans niet nodig.
Voor dicht te maken imho ook niet. Wel moet je nieuwe klemmen voorzien natuurlijk, maar die kun je strak genoeg aandraaien zodat dat niet zal lekken(tenzij je rubberen buizen dusdanig verduurd zijn)








Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.