




Carl schreefColondus nieuwe motor met nieuwe waterpomp en distributieriem enzo?
Hoe rij je morgen naar huis? Met auto-transporter of met de F zelf?


Carl schreefColonProbeer ik om morgen vervoer te hebben om de motor op te halen in Schijndel of kan je oom hem laden? Als je naar Waregem rijdt dan passeer je Antwerpen..


Carl schreefColonTenzij de opel astra binnenin een beetje puin is lijkt me het vervoeren van een VVC K niet echt mogelijk.
Hou me zeker op de hoogte, als jij vertrekt dan ga ik ongeveer slapen





Carl schreefColonLaat me morgen even weten hoe en wanneer ik hem kan bereiken.
Ik heb effe opgezocht : De 1,8 K motor weegt samen met de versnellingsbak ongeveer 130 kg. zonder bak en zonder inlaat en uitlaat spruitstuk toch nog minstens 75 kg.
Niet in een Astra te krijgen denk ik.

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.