Dat vond ik wel gaaf staan, dus op de MGF register stand (naast de mgf.be stand) een embleem gescoord om in mijn F te monteren.
Binnenkort volgt de foto van het resultaat.




Janmgf schreefColonOp deze foto gemaakt in Houten, zie je een MG embleem op de T-bar tussen de voorstoelen zitten:
Dat vond ik wel gaaf staan, dus op de MGF register stand (naast de mgf.be stand) een embleem gescoord om in mijn F te monteren.
Binnenkort volgt de foto van het resultaat.






ErikB schreefColonMensen rijden dikwijls een stuk onverantwoordelijker bij regen.... maar inderdaad bij het eerste vlokje.

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.