

em-gee-efke schreefColonRonald MG TF schreefColonBtw, voor de mensen die de E313 vanuit richting Antwerpen nemen...enkele deelnemers ( waaronder ikzelf), spreken af op de parking van het Q8 station op die E313 net voorbij Wommelgem...als er nog gegadigden zijn...08.15 is het richtuur
.
Normaal gezien reden wij vanuit Bergen op Zoom met 3 F'jes richting Averbode. Aangezien Mike er niet bij is, zijn we dus nog met 2. Wij en Fredje. Wij komen voorbij die parking, dus kunnen we mss wel aansluiten. Ik zal eens horen hier!!

em-gee-efke schreefColonem-gee-efke schreefColonRonald MG TF schreefColonBtw, voor de mensen die de E313 vanuit richting Antwerpen nemen...enkele deelnemers ( waaronder ikzelf), spreken af op de parking van het Q8 station op die E313 net voorbij Wommelgem...als er nog gegadigden zijn...08.15 is het richtuur
.
Normaal gezien reden wij vanuit Bergen op Zoom met 3 F'jes richting Averbode. Aangezien Mike er niet bij is, zijn we dus nog met 2. Wij en Fredje. Wij komen voorbij die parking, dus kunnen we mss wel aansluiten. Ik zal eens horen hier!!
See you op de parking van het Q8 station!!!
, dan zijn we momenteel met een 5-tal...knarf, pdevos, em-gee-efke/remieme, fredje en ikzelf...en uit ondervinding weet ik dat er nog wel enkele bij kunnen komen...StevenMG bijvoorbeeld 






Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.