door HansZ » za sep 19, 2009 3:16 pm
Ik zal er tussen 9.00 enen 9.15 uur zijn. Het is de parkeerplaats na de afslag Vathorst. Omdat dit een nieuwe afslag is staat deze alleen op nieuwe kaarten.
- MG TF 2003 Tahiti Blue, K&N luchtfilter, Bastuck sportuitlaat,
- Renault Megane TCE.
- Toyota Aygo.