jaapieooo schreefColonZe zijn binnen! Ben zojuist gebeld, nu nog iemand vinden die ze op kan halen...
Waar moeten ze opgehaald worden?

hier in enschede, maar ik moet werken. Is ondertussen al opgelost. Vriend van me was vrij en heeft ze gehaald. Voor de mensen die bij mij komen halen; heb morgen crematie van oma. Zondag kan wel, wel even een tijd bespreken. Liefst per mail. Zie in mijn profiel.Jager schreefColonjaapieooo schreefColonZe zijn binnen! Ben zojuist gebeld, nu nog iemand vinden die ze op kan halen...
Waar moeten ze opgehaald worden?


Bij opsturen overmaken, bij ophalen contantRick schreefColonHoe wordt de betaling afgehandeld?

Mooi Kevin,

jaapieooo schreefColonBij opsturen overmaken, bij ophalen contantRick schreefColonHoe wordt de betaling afgehandeld?
Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.