door Bruno » za jan 15, 2005 2:27 am
Ach , Sander, die gast weet niet waar hij over praat. Wat weet hij nu van carrosseriewerk, laat staan dat Mike Satur plots de grote carrossier is.
Mike zal een goede verkoper zijn, maar als ik zie wat zijn lederen interieurs waard zijn (leder kwaliteit) en al de rest waar al meerdere topics over gestart werden (SSK...), dan hou ik mijn hart vast als hij zich aan carrosseriewerk gaat wagen. Misschien zal het resultaat goed zijn, misschien niet, ik heb zijn carrosserie-werk nog niet real life gezien, maar die gast heeft onze splitters ook nog niet in het echt gezien, dus...
Ik weet dat de mijne perfect was, en dat het verdomd vakwerk was.
Je begrijpt ook dat ik deze anti mike-argumenten liever niet post op het X-power forum, maar ik ben blij dat je ervoor in de bres springt.
Vraag hem misschien eens wat hij denkt dat Mike beter doet dan onze methode ?
Ik was in ieder geval de eerste die deze mod ooit deed, en mike heeft het gewoon maar gecopieerd van mijn F, echt waar ! post dat eens op het forum.
Zelf ben ik geen lid meer van het X-power forum (pasw. vergeten) dus kan ik niet posten, en ik heb ook niet direkt zin om mij terug lid te maken, ik heb werk genoeg met dit forum, maar zou het leuk vinden als jij met je beter Engels onze werkwijze eens uitlegt aan die persoon, die denkt het warm water te hebben uitgevonden, maar volgens mij nog nooit heeft gehoord van polyurethanen, polymeren en primer-fillers.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer