Kasper schreefColonIK zou zelf graag MGF.be op dit evenement zien (zoals MG-Rover al een paar jaar doet)
Waarom het dan niet doen ? T'is enkel een tafeltje zetten (huren), wat clubkledij van Bruce's shop er leggen, wat flyers, affiches, klaar !
Kan in één keer de Kempenrit nog wat gepromoot worden.
T'is niet omdat ik bv, of Bruce, Erik ... niet zou kunnen dat MGF.BE er niet zou kunnen staan, het beheer telt genoeg koppen die het van elkaar kunnen overnemen lijkt me.





