door Bruce » do dec 13, 2007 8:09 am
Verzending binnen NL, 2,20 euro
Verzending naar BE, 4,00 euro
Kalenders zijn al verzonden,
Lucas....... 21,50 euro (betaling ontvangen)
Jarno....... 39,40 euro (betaling ontvangen)
Lein......... 19,70 euro (betaling ontvangen)
Lein......... 2 extra (betaling ontvangen)
Arjan....... 19,70 euro (betaling ontvangen)
Julien........21,50 euro
Rick..........19,70 euro (betaling ontvangen)
Mans........19,70 euro (betaling ontvangen)
Coen........19,70 euro (betaling ontvangen)
Kasper......17,50 euro
(Coen, je hebt 2,20 euro te veel betaald, jij hebt geen porto kosten, ik kan je dit in Houten terug geven of in de Clubkas storten?)
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping