BUTTON_POST_REPLY 125 berichten
Probleempje!
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » do maart 08, 2007 10:05 pm

Ja ja, Bruno en zijn kitspuit...
    Of kan ze verstandiger nieuwe rubbers plaatsen?

(bovenstaande kan je ranzig opvatten maar is niet zo bedoeld)
    Laatst bijgewerkt door 1 op Bruce, in totaal 0 keer bewerkt.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

door em-gee-efke » do maart 08, 2007 10:06 pm

Ik denk dat de raamafstelling ook niet zo super is, dus misschien ook even bekijken.
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » vr maart 09, 2007 11:05 am

Ivan (Vanio) schreefColonOok water binnen aan de passagierskant en... in de koffer :shock: :shock: . Dit kwam volgens mij via het achterlicht binnen. Ik vrees dat dokter Bruno moet gaan ingrijpen. :wink:

Wat de koffer betreft, kan Kasper (IIRC) best wel wat tips geven. Hij heeft me ooit iets verteld dat ie daarmee problemen had, bij een vroege Mk1 en dat er toen enkele modificaties zijn gebeurd vanuit de fabriek.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » vr maart 09, 2007 11:35 am

Wat de koffer betreft, zijn er maar weinig plaatsen waar het binnen kan dringen. De lichten en onder de rubbers. Je kan uiteraard niet echt in de koffer gaan kruipen met een lamp terwijl iemand buiten met de tuinslang staat. Ik denk dat de koffer er wat klein voor is. Je kan uiteraard kabouter Plop inhuren.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » vr maart 09, 2007 10:00 pm

ErikB schreefColon
    Ivan (Vanio) schreefColonOok water binnen aan de passagierskant en... in de koffer :shock: :shock: . Dit kwam volgens mij via het achterlicht binnen. Ik vrees dat dokter Bruno moet gaan ingrijpen. :wink:

Wat de koffer betreft, kan Kasper (IIRC) best wel wat tips geven. Hij heeft me ooit iets verteld dat ie daarmee problemen had, bij een vroege Mk1 en dat er toen enkele modificaties zijn gebeurd vanuit de fabriek.

Asjemenou, sorry hoor, ik moet toch duidelijk minder afleidende dingen gaan doen en zo nu en dan eens op het forum langskomen :oops: druk, druk, druk, (en dat ook nog vaak MG-gerelateerd)

Lekken in de koffer, plenty zeker voor een Pre september 1996 (ongeveer, dan) En zeker nog eerder, de types waarbij de klep over een andere hoek opent.

Ik heb een aantal keren een champignonkwekerij in m'n bakkie gehad,
    Eigenlijk :wink: Fout want dat hadden beter paddo's kunnen zijn, die hadden nog wat opgeleverd.
    Nu even serieus, Bruno heeft wel gelijk, meestal is het de afdichting tussen de lampensets en de carrosserie, deze is halverwege 1996 dikker geworden, daarvoor is het moeilijk om de lamp goed aan te trekken tegen het plaatwerk waardoor lekkages niet te voorkomen zijn.

Denk ook aan de rubberen doppies in de binnenkant van de klep, en zorg voor een goede afstelling en een goed geplaatst rubber...

(ik heb nog steeds de dunne pakkingen (juli 1996 nr 8431), afgedicht met tape, dat helpt voor m'n binnenslapertje nog even.)
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
BUTTON_POST_REPLY 125 berichten