

Remieme schreefColonZonder Aline heb ik er niet zo'n trek in. Trek mij daarom ook terug bij dit event.

ErikB schreefColonRemieme schreefColonZonder Aline heb ik er niet zo'n trek in. Trek mij daarom ook terug bij dit event.
Straks nog een F te koop.... kunnen ze samen lekker zuinig dieselen


Bruno schreefColonAnyway, zouden we stillaan ook geen vervoer gaan regelen ?
Wat vinden jullie het beste : Trein of boot ?
Trein is IMO het goedkoopst en het snelst, maar prijzen zou ik toch even moeten checken.





Bruno schreefColonUiteraard zou het leuk zijn als we in groep naar ginder kunnen rijden, te meer ik vermoed dat men ons in Engeland vanaf de boot gaat begeleiden tot op het MGfest zelf.

Kasper schreefColonWij overwegen de boot vanaf Hoek van Holland. Niet het goedkoopst. Wel een overnachting en zaterdagochtend om 7:00 in de UK! Mooi op tijd voor het event.
Het is in ieder geval wel het leukst om in 1 groep of met groepjes te gaan. Dat laten wij dus ook sterk meewegen in onze keuze.
Retour gaan wij liefst maandag..


Bruno schreefColonOf vanuit Frankrijk de trein.
Ik denk dat we best allemaal vanuit Frankrijk vertrekken, tenminste als we de trein als optie zouden willen nemen. Vanuit holland is het dus altijd de boot en nog met overnachting op ook, maar dat zie ik zeker niet zitten.
Vanuit Frankrijk is het dus boot (zonder overnachting) of tunnel.


Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.