

Bruce schreefColonnou zeg, dat mag wat kosten, dan haal ik wel gewoon een fan hier bij de bouwmarkt..

Jaded schreefColonBruce schreefColonnou zeg, dat mag wat kosten, dan haal ik wel gewoon een fan hier bij de bouwmarkt..
En uit welk land kom jij?





Bruce schreefColonbij de Blokker heb je van die eierwarmers, een heel klein mutsje die je over een ei heen kan doen nadat hij gekookt is, om warm te houden.
die kan je in de zomer ook over je pook heen zetten.

Jaded schreefColonKomt een K&N + constante aanvoer van koude lucht via een extra fan + hitteschild nog steeds niet in de buurt van het vermogenswinst van een gesloten systeem?
Of is het verschil dan verwaarloosbaar?
Allemaal redelijk theoretisch giswerk denk ik, maar ruw geschat hé.


Johan schreefColonAls je een exra ventilator monteerd komt er wel koude lucht in, maar de warme lucht kan niet echt snel genoeg weg door de kleine ventilatieroosters.
Dit gaat dan weer naar beneden zodat je er weer niks mee opschiet (IMHO).

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.