jantruder schreefColonWaar ik al bang voor was. Op 24 februari moet ik werken en op 11 maart ook al. Heb ik middag/avonddiensten. Dus dat gaat niet lukken. Ben om het weekeinde de klos zal ik maar zeggen. Hou mij graag aanbevolen voor een andere keer.
Ik denk dat je, je een jaar vergist.

