














Tandi schreefColonSchrap mij maar van het lijstje om het "Op d'n Berg " te doen.
Ik monteer ze zelf, op het moment dat ik ook een rvs uitlaat doe.
Bruno, mocht er binnenkort iemand bij u komen die in de buurt van Rotterdam woont,
( Bruce zou het mooist zijn ) wilt u ze dan aan hem meegeven ?
En het dan ook graag aan mij laten weten, dan haal ik ze bij die persoon op.
Succesvolle dag morgen !
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.