





Bruce schreefColonIk denk dat je (net als ik heb gedaan) het best meteen met de Fabriek kan bellen en zo eens proberen af te spreken wat mogelijk is..







Bruce schreefColonIk vind de prijs ronduit schandalig... en drie maanden levertijd is inderdaad ook ongeveer de tijd geweest die ik er op heb gewacht.. maar dat is natuurlijk ook nog te gek voor woorden.
Ik zal maandag eens met Paul bellen van Phoenix.. kijken wat er mogelijk is.


Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.