RemcovanKuilenburg schreefColonBart K en ewi zijn in het bezit van de Splitters! We waren in de buurt dus even droppen! Veel plezier er mee!
Bruno ik was het onderdeel vergetenkomt goed!
He remco,
Ik heb de spoiler gisteren opgehaald bij Bart in Eindhoven. Ik wil je nog even bedanken voor het regelen van de groupsbuy...nu nog het plaatsen van de spoiler...
gr.
Ewald





