In ieder geval bedankt voor de hulp van het forum uit!



Rick schreefColonaltijd handig om lid te zijn van de ANWB.
Kost je een paar tientjes per jaar.






ttdesign6 schreefColonIk kan hem af en toe weer starten 3 meter rijden en dan valt hij weer uit.
Carl schreefColonZou het te maken kunnen hebben met een slechte massaverbinding tussen chassis en motor.?


ttdesign6 schreefColonIk kwam gister tot de ontdekking dat mijn oom en tante die hier een halve km vandaan wonen een put in de garage hebben waardoor ik eindelijk zelf werk kan doen.



ttdesign6 schreefColonZojuist de nieuwe bobine ontvangen. Nu ben ik aan het proberen de stekker op de bobine los te krijgen, maar zit deze met een vergrendeling vast? Ik krijg hem zo niet los. Verder lijkt het me een vrij simpele klus de bobine om te wisselen.
succes kerel, hopelijk is het hierna over
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.