

RemcovanKuilenburg schreefColonIk moet die van mij ook wakker maken dus ik zie het probleem niet.






MGTF160 schreefColonRemcovanKuilenburg schreefColonIk moet die van mij ook wakker maken dus ik zie het probleem niet.
Hij is geschorst... uit de verzekering + wegenbelasting dus dan is het een ander verhaal he.

Komende nacht is er veel bewolking en regent het van tijd tot tijd. De temperaturen liggen rond 7 graden. Morgen overdag houdt de bewolking de overhand en valt er af en toe lichte (mot)regen. In de temperatuur komt weinig verandering, deze ligt rond 8 graden. De west- tot noordwestenwind is zowel in de nacht als overdag matig, aan zee krachtig tot hard.


RemcovanKuilenburg schreefColonMGTF160 schreefColonRemcovanKuilenburg schreefColonIk moet die van mij ook wakker maken dus ik zie het probleem niet.
Hij is geschorst... uit de verzekering + wegenbelasting dus dan is het een ander verhaal he.
Tja dat vind ik te veel moeite voor te weinig besparing. Verzekering en wegenbelasting loopt hier gewoon door.




Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.