
Sander schreefColonLijkt mij slim om de kop eraf te trekken om te zien wat er gaande is voordat je er een nieuw blok in plant terwijl het probleem elders zit.






Tukker schreefColonZo wordt het inderdaad een bodemloze put.
Normaal hoort een garage garantie te geven op zijn reparaties.
Maak duidelijke afspraken als je iets laat doen en spreek af dat je alleen betaald als het probleem is verholpen.
Zij kunnen een voorstel op papier zetten waar jij dan mee accoord moet gaan, zet ook de garantie op de gehele reparatie op papier.
Laat zij een ander blok kopen want als het niet goed is schuiven zij het af op jou gekochte blok en spreek een vaste prijs af.
Een andere optie is: neem je verlies en verkoop of ruil hem in op een ander. Is beter voor je nachtrust.

nasredinho schreefColonwaar ik de blok zou kopen, heeft mij 3 maanden garantie op alles, en nog een paar maanden op bepaalde onderdelen.
ik zal onderhandelen dat hij mij garantie heeft op alles ( motor ) voor 1 jaar.
auto verkopen is geen optie, ik zie de wagen te graag...

Tukker schreefColonnasredinho schreefColonwaar ik de blok zou kopen, heeft mij 3 maanden garantie op alles, en nog een paar maanden op bepaalde onderdelen.
ik zal onderhandelen dat hij mij garantie heeft op alles ( motor ) voor 1 jaar.
auto verkopen is geen optie, ik zie de wagen te graag...
Gaat hij hem ook plaatsen??


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.