T'moge gezegd, dat het er niet altijd zo aan toe gaat natuurlijk, alvorens de nieuwelingen ons als een stel nozems verslijten...hey, t'mocht wel van oom agent he
Volgend jaar minstens 30 MG's op het parcours ? en t'jaar daarop weer meer etc... tot het eerder een MG evenement wordt, zodat de wielrenners af en toe ook eens mogen, als de baan even vrij is, ter afwisseling.
Michael, bedankt voor deze ervaring en goede zorgen !








