mrcarribean schreefColonhey
vandaag weer getankt 44,80 ltr en 725km gebold kom ik op een verbruik van 6,1 l.
ik ga proberen onder de 6 te duiken en 800 km met een tank te doen.
grtz
mrcarribean
![]()
![]()
Afgelopen vakantie ook gehaald op de Duitse Bundesstrassen. met een gangetje van 75-80 van dorpje naar dorpje bollen. Leuk voor even maar een ferme acceleratie is toch veel leuker





