BUTTON_POST_REPLY 150 berichten
MG informatie & onderdelendag Houten 10 januari 2010
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » zo jan 10, 2010 9:53 pm

    Geen probleem en volgend jaar een 52" scherm :lol: dan is het compleet. Nee het was een goeie oplossing en leuk. Volgend jaar moet er alleen meer volk komen.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » zo jan 10, 2010 9:53 pm

    Als het weer mee werkt dan gaat dat zeker lukken.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » zo jan 10, 2010 10:23 pm

    Moderators schreefColonOndanks de lagere opkomst, met name door het weer, was het toch weer een geslaagde dag!


    Inderdaad een leuke dag gehad. De terugreis duurde helaas weer net zolang als de heenreis. De laatste 30 kilometer na het verlaten van de snelweg was glibberen en glijden. Sneeuwen en nergens strooiwagens te bekennen.
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » zo jan 10, 2010 11:59 pm

    De terugweg was een stuk veiliger.

    Vaochtend heb ik voor 07u00 de auto geladen en vond het behoorlijk glad op het voetpad. Ik begaf me op de rijbaan en moest alle moeite doen om niet onderuit te gaan. Voorzichtig met kleine stapjes weer richting voetpad geraakt.
    Autosnelweg was een stuk beter... denk ik.... Wel verschillende ongevallen, maar de eerste 100km minder dan 20 auto's tegengekomen. Dus éénmaal je rechtdoor gaat, blijft ie goed gaan ;)
    In Houten zelf zag het er om 8u30 nog maagdelijk wit uit. Rustig rijden en wat genieten van het glijden tegen lage snelheden en dan was het de stand "opbouwen".
    Zowel wat betreft bezoekers (vnl. heel wat Belgen zijn thuis gebleven) als standhouders was de opkomst minder. Wat de MGF/TF spullen betreft: minder dan vorig jaar met het grote verschil dat vorige jaar de nadruk op afbraak spul lag, terwijl nu alles nieuw was. Nieuw met daarbij torenhoge prijzen .... Gelukkig kon zowat iedereen iets ophalen bij Brown & Gammons.
    't Was leuk, maar 'k heb blijkbaar weer wat mensen gemist . . .
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » ma jan 11, 2010 7:27 am

    Erg gezellige dag, dit is een goed moment om met iedereen weer eens bij te praten, tijdens ritjes lijkt daar nooit tijd voor omdat je dan de auto weer in moet. Na de dag zijn we met een groep van 12 man nog een hapje gaan eten, heb erg genoten van Dawn haar Nederlandse les, ze is een natuurtalent.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Helmet
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310
    GeregistreerdCOLON za nov 07, 2009 12:29 pm

    door Helmet » ma jan 11, 2010 9:55 am

    Eerst was ik een beetje bang voor het weer maar eenmaal op de snelweg was het prima te doen !! Daar hebben ze dus al dat zout gelaten..

    Deed me weer een beetje denken aan vroeger... Toen ik voor de Honda Vereniging Nederland (4takt bromfietsen) enkele jaren de stand op de Vehikel heb bemand. De vele grabbelbakken met onderdelen en boeken. Veel roest en onbegrijpbaar voor sommigen maar je zal maar net dat ene onderdeeltje nodig hebben :)

    Ik heb een fijne set vloermatten gegrabbeld :)
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma jan 11, 2010 10:43 am

    T'was inderdaad een superfijne dag, alweer. Het weer viel eigenlijk best mee. De terugweg viel zelfs super mee. Nagenoeg niks vertraging gehad in heen-en terugweg wat reistijd t.o.v de gps-tijd dezelfde, ondanks het weer anders deed vermoeden.
    lagere opkomst inderdaad, minder standhouders, minder F dingen te scoren...
    maar onze stand was super, met dank aan iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen vooral Remco met zijn pc, Erik en Fran met de versnaperingen, de snoepjes van (Kasper?), de auto,s van Mr. Dj M. , Rick en Bruce met de clubshop etc, en al diegene die ik even vergeet...

    Tot op het volgend evenement, maar meer daarover binnenkort door Rick en Remco.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » ma jan 11, 2010 12:31 pm

    dat zal ik zeker bij wonen 8)



    Bruno, je moet me je adres even doormailen, dan kan ik je blij maken!
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » ma jan 11, 2010 6:53 pm

    Bruno schreefColon... de snoepjes van (Kasper?)...

    Nou ja, Marion heeft ze uit het schap van de AH gevist :wink:
    Was inderdaad weer een heel leuke dag, voor mij altijd erg druk daar ik me nog op een standje meer moet laten zien (MG Car Club) zodat ik me niet de hele tijd tussen de vriendengroep van mgf.be kan begeven.

    Goed te horen dat er weer veel positieve reacties zijn, ook ik ben me er van bewust dat het moeilijk is om veel standhouders met specifieke producten voor een MG(T)F te krijgen, hetgeen de berijder van een moderne MG juist aantrekt.
    Van de andere kant: Brown & Gammons en Damen & Kroes zijn natuurlijk goed voorzien in MG(T)F delen terwijl Weusthof gespecialiseerd is.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    RoadRunner
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 122
    GeregistreerdCOLON wo mei 30, 2007 7:38 pm
    WoonplaatsCOLON Enkhuizen

    door RoadRunner » ma jan 11, 2010 6:59 pm

    Absoluut een geslaagde dag, fijn om iedereen weer eens te zien.

    Meguiar's spulletjes van Rick meegekregen :thumbsup: en de tassenset van Remco :thumbsup: , natuurlijk ook nog wat spullen opgehaald bij Brown & Gammons.

    Het eten 's avonds was weer een hele belevenis, we hebben wat af gelachen.

    De terugweg verliep vlotjes van Hoorn tot Enkhuizen sneeuw en een harde wind maar geen problemen.

    Volgende keer hopelijk wat meer standhouders en publiek.
    Ton & Gea
    ______________________
    MGF 1.8 Mpi 2001 Sienna Gold
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » ma jan 11, 2010 7:15 pm

    Het was een super gezellige dag inderdaad! Het aantal bezoekers is misschien lager uitgevallen, tot twee uur was het een stuk drukker dan vorig jaar! en ook op onze stand was het erg gezellig, geeft toch een leuk gevoel ook, dat we zo samen de stand hebben aangekleed en onze liefhebberij en het forum hebben kunnen promoten!

    We zijn inderdaad goed bezig ruimte te veroveren :D
    Afbeelding

    Afbeelding Afbeelding

    Afbeelding


    Dit maal zelf in ieder geval ook meer geluk als het om spulletjes ging, want we hadden inderdaad Brown & Gammons (hebben aardig wat t-shirts aan ons allen verkocht geloof ik :roll: ), maar ook een aardige nederlandse vent waarvan ik en Bruno nog wat leuks hebben kunnen scoren. Bruno een antraciet ZT zodat er tenminste iets in de vitrine herinnert aan z'n zeer knappe ZT-T :P en ik kon uiteindelijk voor een erg schappelijk bedrag met een 1:43 MgF, een 2002 Tf brochure en een 1:18 donor MgF naar huis.
    Bruno ook nog erg bedankt voor het meebrengen van die portomonee's!
    Op ebay inmiddels niet meer te vinden in het zwart en ook de ruimte erin valt bij die erg tegen, deze is precies goed! :wink:

    Na afloop overigens nog nog op orginle wijze bij de bushalte gekomen, ik mocht even leuk meegeleden in een F 8) Ja het was door de lichte dooi toch behoorlijk glad geworden!
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » ma jan 11, 2010 7:51 pm

    Zo en nu nog even wat foto's van de 1:1 auto's die aanwezig waren :)

    Afbeelding



    Afbeelding

    Afbeelding Afbeelding

    Afbeelding


    Afbeelding Afbeelding

    Afbeelding Afbeelding


    Afbeelding



    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding Afbeelding



    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding



    Afbeelding



    Afbeelding



    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding



    Afbeelding

    Afbeelding



    Afbeelding

    Afbeelding

    (Overigens zijn alle foto's geschoten met m'n compacte toestelletje dus de flitser hield in dit geval zeker niet over en zonder statief was het ook niet makkelijk. Het zal bij jullie dus vast beter zijn gelukt :roll: . )
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » ma jan 11, 2010 7:54 pm

    Ik kwijl van die oranje :P :!: :!: :!:
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » ma jan 11, 2010 8:17 pm

    Schoon, schoon....mercikes om de fotokes te posten :thumbsup:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma jan 11, 2010 8:28 pm

    Blij dat er iemand was die de tijd had foto's te nemen. Leuk !
    Die zilveren GT was alvast mijn lieveling. :love:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
BUTTON_POST_REPLY 150 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten