Zoooo ik ben weer thuis. Belgie heeft in iedergeval zijn tassen.
Wat zit/zat er in de doos.
1 x 8 delige set voor Philip
1 x 8 delige set voor Vespa
en 2 x 8 delige set (zat/zit bij elkaar gebonden) voor

? Ik hoop dat Richard de gegevens doorgeeft en dan kan ik contact met degene opnemen. Dan moeten ze of deze ophalen bij jou(als dat mogelijk is) of anders zou jij ze kunnen versturen. Ik betaal natuurlijk de kosten. Maar het is voor Belgie in iedergeval.
De tassen voor deze zijn te herkennen aan een MG TF logo.
Dank je wel Carl en Bruno voor de distributie in Belgie....
Morgen zal ik een deel van de rest gaan doen.
Heinrich en Rick is het erg om te wachten tot Houten???? Dat zou voor mij goed uit komen want dan heb ik alleen nog Hoofddorp en Baarn die ik morgen even snel kan doen.
Wat een geregel allemaal maar wel erg leuk.
En tof om met Carl weer even bijgebept te hebben.