Ronald MG TF schreefColonEnkel jammer van het " incidentje"........."
??? Wat is er gebeurd?
Ronald MG TF schreefColonEnkel jammer van het " incidentje"........."
??? Wat is er gebeurd?
Carl schreefColonRonald MG TF schreefColonEnkel jammer van het " incidentje"........."
??? Wat is er gebeurd?

lucas schreefColonEn ja , geef toe... ook al verblijven de muizen in Nederland , ze kunnen daar tenminste probleemloos met hun soortgenoten communiceren en hun polderkweek verder zetten .... lang leve de muis




Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.