BUTTON_POST_REPLY 152 berichten
Zolder: vrij rijden
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: Zolder: vrij rijden

    door Ronald MG TF » ma jun 13, 2011 12:49 am

    Laatste voorspelling...70% kans op buitjes.... :evil:
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: Zolder: vrij rijden

    door ovi » di jun 14, 2011 12:46 pm

    Welke uren rijden jullie? :?
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: Zolder: vrij rijden

    door Ronald MG TF » di jun 14, 2011 1:29 pm

    Bruno en Jos rijden tussen 13.00 en 14.00...15.00 en 16.00 en 17.00 en 18.00.
  • Avatar gebruiker
    etienne
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1222
    GeregistreerdCOLON di aug 26, 2008 5:56 pm
    WoonplaatsCOLON brunssum limburg (nl)

    Re: Zolder: vrij rijden

    door etienne » di jun 14, 2011 5:48 pm

    Ronald MG TF schreefColonLaatste voorspelling...70% kans op buitjes.... :evil:



    Dat ziet er niet zonnig uit :(
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: Zolder: vrij rijden

    door Ronald MG TF » di jun 14, 2011 5:55 pm

    Ach, hier kan je niet echt op voortgaan....sommige voorspellingen zeggen buien vooral rond de middag, andere zeggen dan weer in de namiddag... dat er buien zullen vallen staat wel vast, alleen wanneer en waar...maar dit is typisch Belgisch... ;)
    Ik ben heel de dag op Zolder, dus mijn dag kan niet meer stuk ...Afbeeldingtenzij ik crash natuurlijk... Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Zolder: vrij rijden

    door Andros » di jun 14, 2011 11:13 pm

    Meestal is "hier en daar een bui" toch echt altijd hier en nooit daar ;)
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: Zolder: vrij rijden

    door ovi » wo jun 15, 2011 8:40 am

    Ronald MG TF schreefColonBruno en Jos rijden tussen 13.00 en 14.00...15.00 en 16.00 en 17.00 en 18.00.


    Wij zullen daar rond 13H30 zijn dus zien we ze meteen ik actie!
    :thumbsup:
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: Zolder: vrij rijden

    door Ronald MG TF » wo jun 15, 2011 7:37 pm

    Terug thuis van een schitterende dag. Van buitjes helemaal geen sprake!
    Een drietal stintjes gereden met de Yaris, man wat plakt dat ding aan de baan... :thumbsup:
    Eens de slicks op temperatuur is 't gewoon pure fun.
    Van tijden , geen flauw idee... 't ging goed, 't was fun...en daar gaat 't om :thumbsup:
    Ook de ZR scheen goed te werken...goe bezig gasten!
    We tellen weeral af naar volgende maand :D
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: Zolder: vrij rijden

    door ovi » do jun 16, 2011 8:37 am

    Ronald MG TF schreefColonVan tijden , geen flauw idee... 't ging goed, 't was fun...en daar gaat 't om :thumbsup:


    Je zat rond de 2 min 20 dus dat is al niet slecht! :thumbsup:
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    Re: Zolder: vrij rijden

    door Sander » do jun 16, 2011 8:54 am

    Building >200BHP K-series
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: Zolder: vrij rijden

    door Ronald MG TF » do jun 16, 2011 9:57 am

    ovi schreefColonJe zat rond de 2 min 20 dus dat is al niet slecht! :thumbsup:


    Zeker niet omdat 't de eerste keer met de Yaris was.. :D
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: Zolder: vrij rijden

    door ovi » do jun 16, 2011 10:49 am

    Ronald MG TF schreefColon
    ovi schreefColonJe zat rond de 2 min 20 dus dat is al niet slecht! :thumbsup:


    Zeker niet omdat 't de eerste keer met de Yaris was.. :D


    Vooral veel later insturen en dan ga je daar al vlug enkele seconden af knijpen! :thumbsup:
    Vooral aan de villeneuve verlies je veel seconden door veel te vroeg in te sturen heb ik gezien. :wink:
    Als ik eens een echte piloot meeneem krijg ik dat ook altijd te horen dus ik maak blijkbaar ook altijd die fout maar met de Tiger gaat dat al een stuk beter! :devil-(
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: Zolder: vrij rijden

    door Ronald MG TF » do jun 16, 2011 11:12 am

    Klopt, dat is een fout die iedereen maakt, te vroeg insturen. We zitten met het hoofd nog teveel op de gewone weg.
    Je merkt 't verschil onmiddellijk als je 't dan eens goed doet. Komt wel goed, we blijven gewoon doorgaan! :mrgreen:
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: Zolder: vrij rijden

    door Ronald MG TF » ma jul 11, 2011 9:11 pm

    Nog een goei twee weekskes en we zijn weeral weg... :mrgreen:
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: Zolder: vrij rijden

    door ovi » di jul 12, 2011 8:23 am

    Ik kom normaal ook de Tiger een keer uitlaten! :wink:
BUTTON_POST_REPLY 152 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten