


Dan wel korting!!!mgf_stefke schreefColongaan we eens met zijn allen
op bepaalde afstand gaan tanken
bv op 500km
en kijken welk verbruik iedere mg gebruiker heeft gehaald

mgf_stefke schreefColongaan we eens met zijn allen
op bepaalde afstand gaan tanken
bv op 500km
en kijken welk verbruik iedere mg gebruiker heeft gehaald




RSV schreefColonDe laatste tijd doe ik veel autosnelweg km.Ik dacht de eerste keren al dat de benzinemeter stuk was want hij zakte voor mij abnormaal traag..
Normaal zit mijn verbruik rond de 7.5 l/100km
Nu kwam ik aan amper 6 l/100km,dus dacht ik hier klopt iets niet en heb ook niet na de komma gerekend.
Daarna toch eens echt goed gemeten,en ik zit bij 8/10 autosnelweg gebruik aan 6.2l/100km![]()
Dit bij normaal rijgedrag 115-120 km/h op gps.
Op km teller is dit +8



Carl schreefColon maar het kan niet dat de auto verschrikkelijk eel verbruikt, want dat duidt op een probleem
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.