marvon schreefColon:mrgreen: [b]misschien moeten ze in china eens wat meer naar dit soepje van "ricardomgf"kijken.
mij kan het wel bekoren![]()
's nog eens iets anders dan two-tone paint

marvon schreefColon:mrgreen: [b]misschien moeten ze in china eens wat meer naar dit soepje van "ricardomgf"kijken.
mij kan het wel bekoren![]()



Mr. Dj M. schreefColonInderdaad, maar ik geloof dat Erik doelde op het feit dat het wel weer uitgesteld zal worden....
Nu hoeft dat natuurlijk niet te gebeuren en als ze inmiddels zo goed op weg zijn, verwacht ik wel dat het goed komt en de eerste exemplaren in de UK begin volgend jaar wel zullen rijden







Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.