ErikB schreefColonReserveren we niet best 1 tafel (of meerdere) ?
1. Coen (blijft eten) 1
2. Ad
3. Kasper + Marion (dat zal ook wel eten worden) 3
4. Mr. Dj M. (blijf eten als ik er ben!) 4
5. Superboer
6. Bruce (blijft eten) 5
7. Adrian (als Kasper blijft eten dan blijft Adrian ook eten) 6
8. Erik en Fran (blijven eten) 8
9. Bruno (blijft eten) 9
10. Sander
11. PieterV en Neef Jeroen of Neef Wouter
12. Jos en Wilma (en waarschijnlijk Jeroen) (blijven eten) 11
13. Herbie (blijft eten) 12
14. Jarno en V6Peter
15. Terreneuve (blijft eten) 13
16. Remco van Kuilenburg
17. mgf_stefke
18. Jager
19. JOJ
20. Arjan (OV)
21. Daphne en Hajo (en eten) 15
22. Gilian (nem58) Komt met de Clio en blijft niet eten
23. Ivan en Lucas (blijven eten) 17
24. Carl - blijft eten (OV) 18
25. Elton (ov) Zou kunnen nog een vraag teken
26. Julien (blijft eten)19
Er is een tafel gereserveerd voor ca 20 personen. We bellen zondag nog even voor het precieze aantal.
Gereserveerd bij de Compagnie (zelfde adres als vorig jaar, ca 1 km van het Euretco in Houten)




