Aan alle deelnemers van de condrozrit,
ik vind het zeer leuk dat jullie allen gewacht hebben tot de depannage truck er was, en dat we nadien met Mike en Bruno meer konden rijden naar Walshoutem.
Bedankt hierbij deze!!!
De schade valt mee en tegen het einde van de week heb ik terug een nieuwe benzine swirlpot , nieuw model en ditmaal hoger in het chassis
De TVR

blijft een auto die handmade is en konstant voor verbetering vatbaar.
De achterwielophanging wordt aanstaande winter ook onder handen genomen en nieuwe spiraalveren met regelbare schokdempers zullen voorzien worden.
De rit was heerlijk om te rijden en het tempo ging vlot ; enkel sommige "oudbollige" wegen zijn "zwaar voor de TVR
See you guys and dolls , next time