7 MG's waren present. enkele die hards, enkele nieuwelingen, en ja zelfs een niet geregistreerd forum-lid (gast) kwam onze rangen vervoegen.
Het weer was perfect, het gezelschap ook. Het eten was ..."veel"
Heel jammer dat er inderdaad geen TVR kwam opdagen, maar dat kon zeker de pret niet drukken. Straf, dat er iemand speciaal was afgezakt om zich lid te maken van de TVR club, die er niet was ! Goede reklame voor die club zou ik zeggen !





