




em-gee-efke schreefColon(...)
Zandwegjes en kuilen zitten elk jaar wel ergens in de Octagon Tour, maar dat kan de pret toch niet drukken?!
(...)



Erwin-VVC schreefColonik vond het stuk vanaf holtum tot den oever geen cent waard en mede door de regen een drama.
Zandweg en een enorme kuilenweg vond ik het dieptepunt !!
Om maar te zwijgen van de altijd vriendelijk kijkende drentenaren

Nem58 schreefColonJager schreefColonIs er ook iemand zijn fototoestel heeft meegenomen.
en deze ook gebruikt?


Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.