BUTTON_POST_REPLY 138 berichten
MG onderdelen dag Houten
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » ma jan 07, 2008 4:35 pm

    Tja, Ik vond de beurs dus niets aangezien ik had gehoopt daar ideeën op te doen voor mijn F, Ook het aantal F's op de parkeer plaats viel mij tegen en dus ben ik niet veel wijzer geworden. WEL vond ik het leuk om jullie IRL te ontmoeten :P (handig die shirts. Ik ben op tijd weer vertrokken en heb in 4 uur tijd de hele veluwe gezien. Dus toch een leuke dag. Weer een reden om naar de Kempen rit te gaan. :lol:

    Misschien een suggestie voor de toekomst, Een lid zet in zijn omgeving een tocht van zo'n 120 km uit met halvewege een gezamelijke lunch en na het tweede gedeelte een drankje daarna op naar huis. Ik doe dit al 10 jaar met een motorclub en zo'n 100 motoren per tocht. Bere gezellig zo'n lange stoet. ps. (Route voor Overijssel is al klaar :lol: :lol:)
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » ma jan 07, 2008 8:56 pm

    lein schreefColonnu maar afstrepen op t lijstje he...


    Streep er maar liever een door ;)

    Bruce schreefColonWitte knipperlichten,
    Smoked lexus achterlichten,
    K&N 57i luchtfilter,
    MK2 middenconsole conversie,
    Sluiten van de grilletjes.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » ma jan 07, 2008 9:41 pm

    Was inderdaad een top dag, velen IRL gezien, maar blijkbaar toch nogal wat mensen gemist, ik mocht mijn tijd dan ook verdelen tussen mgf.be en MGCCH, alwaar ik een paar uur bezig ben geweest met "handjes geven" :wink:

    Ook ik moest dit jaar ervaren dat er minder MG(T)F spulletjes te koop waren dan eerdere jaren. Eens kijken wat we daar in de toekomst aan kunnen doen. ideeën van jullie zijn daarvoor welkom!
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » ma jan 07, 2008 10:09 pm

    Tukker schreefColonTja, Ik vond de beurs dus niets aangezien ik had gehoopt daar ideeën op te doen voor mijn F


    Voor mezelf was het ook de 1ste deelname en ik geef toe dat ik ook meer (T)F stuf verwacht had
    Tukker schreefColonOok het aantal F's op de parkeer plaats viel mij tegen en dus ben ik niet veel wijzer geworden.


    Er waren nochtans veel (T)F's aanwezig maar jammer niet gegroepeerd

    Tukker schreefColonRoute voor Overijssel is al klaar.


    Wanneer voorzien ?

    Tukker schreefColonWEL vond ik het leuk om jullie IRL te ontmoeten .Dus toch een leuke dag.
    Weer een reden om naar de Kempen rit te gaan.

    :thumbsup:
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » ma jan 07, 2008 10:19 pm

    lucas schreefColon
    Tukker schreefColonTja, Ik vond de beurs dus niets aangezien ik had gehoopt daar ideeën op te doen voor mijn F


    Voor mezelf was het ook de 1ste deelname en ik geef toe dat ik ook meer (T)F stuf verwacht had


    Dit heb ik ook gemerkt. In de 3 jaar dat ik er nu ben geweest vond ik deze keer er echt het minst aan T/TF spullen liggen. Dit komt natuurlijk ook wel omdat MGFNL.nl er niet was evenals MGSP.com

    lucas schreefColon
    Tukker schreefColonOok het aantal F's op de parkeer plaats viel mij tegen en dus ben ik niet veel wijzer geworden.


    Er waren nochtans veel (T)F's aanwezig maar jammer niet gegroepeerd


    Er waren er wel aardig wat MG's op de parkeerplaats. Ad (Brooklands) Adrian en ik zijn wezen spotten. Ik heb ongeveer een goede 25 flyers uitgedeeld en dit was rond een uur of 3. Vergeet niet dat het winter is, voor velen is het een zomer auto. De auto's die ik spotte waren volgens mij voor een goede 80% voorzien van hardtop wat op zich ook wel iets wil zeggen.

    lucas schreefColon
    Tukker schreefColonRoute voor Overijssel is al klaar.


    Wanneer voorzien ?


    Top! Hier in Overijssel zijn zeker heel veel mooie boeren weggetjes waar je zeer goed over kunt rijden. Deze worden ook elk jaar gebruikt voor de Golden Tullip Rally
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma jan 07, 2008 10:25 pm

    Ik ben dezelfde mening toegedaan als velen hier : De beurs op zich vond ik een dikke flop. al het geen er te koop was voor een F, is gewoon door mgf.be-leden opgekocht (met name vooral Tommy en Debbie) Wat gewone onderdelen betreft heb ik het grootste gedeelte weggekaapt, om maar te zeggen dat er dus zeer weinig te vinden was. Vorige jaren stonden we er zelf en ook MGFnl.nl waardoor het percentage F-goodies aanzienlijk steeg. Nu is het ronduit trietstig en dat terwijl de F/Tf net bij zoveel meer mensen (ook bij de A en B rijders) zijn intrede begint te doen.
    Ik vind de beurs ook meer en meer een oud-ijzer handel aan het worden, waar ik zelfs mensen een bak verotte schroeven en kleine onderdelen, (die ik amper op het container park zou durven dumpen) gewoon zag uitkipperen over de grond (zoek het maar uit). T'is m.a.w. een echte rommelmarkt aan het worden. :cry:
    Het leuke dan weer is dat door de Kempenrit- en MGF.Be stand de F/TF rijders elkaar daar vonden en het er lekker gezellig werd. Ook het etentje achteraf was heel gezellig. Volgend jaar weer ? JA, voor het gezelschap, maar als het niet verbeterd, NEEN voor de beurs.
    Als het zo blijft is de beurs denk ik zelfs ten dode opgeschreven. Dringend tijd om daar iets aan te doen. Het jammere is wel dat de oorzaak niet bij de organistaie dan wel bij de standhouders zelf te zoeken is. Zo heb ik sommige standhouders de raad gegeven volgend jaar zich echt meer op de F/TF te gaan focussen.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » ma jan 07, 2008 10:31 pm

    lucas schreefColon
    Tukker schreefColonRoute voor Overijssel is al klaar.


    Wanneer voorzien ?


    geen idee ! maar mijn ervarig is dat je op deze manier op plaatsen komt waar je normaal de weg niet weet.
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » di jan 08, 2008 9:02 am

    Misschien volgend jaar een extra stand waar we onderdelen verkopen die we zelf over hebben. Evt. met een bepaald percentage voor MGF.be ?
    Building >200BHP K-series
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di jan 08, 2008 10:01 am

    tof plan !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » di jan 08, 2008 10:23 am

    Inderdaad een heel goed idee.. ik heb ook nog wel wat dingen die ik eigenlijk op marktplaats wil zetten maar te lui voor ben...
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di jan 08, 2008 10:48 am

    Ik denk dat de helft onderling binnen mgf.be al van eigenaar wisselt.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » di jan 08, 2008 12:45 pm

    Sander schreefColonMisschien volgend jaar een extra stand waar we onderdelen verkopen die we zelf over hebben. Evt. met een bepaald percentage voor MGF.be ?


    Zo geraakt de garage bij ErikB misschien ook eens wat opgeruimd!!! :mrgreen:
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » di jan 08, 2008 1:16 pm

    Inderdaad..... toen ik op een avond snel even de tankdop voor Carl ging nemen en de halve kast moest uitladen, dacht ik spontaan: "hier kan ik eigenlijk vlotjes een tafel op de beurs mee vullen."

    Als er interesse is, dan zie ik makkelijk enkele mogelijkheden
    - Waalwijk Autojumble: 22 juni 2008 met als doel een kofferbak verkoop. Hier kunnen we makkelijk een sociaal mgf.be eventje aanknopen en onderdelen te koop aanbieden.
    - MGF Kempenrit: 03 augustus 2008 als er interesse is, kan je centraal een tafeltje krijgen en wat spullen te koop aanbieden. De parking-activiteiten worden voor dit jjaar immers uitgebreid. Een tafel met spullen van mgf.be leden* is evengoed welkom. (voor mezelf minder handig aangezien ik die dag niet achter een tafel kan gaan staan).


    *) mgf.be regalia valt in dezelfde categorie als MG club standjes en wordt met de beheerders afgehandeld.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » di jan 08, 2008 1:37 pm

    ErikB schreefColon- Waalwijk Autojumble: 22 juni 2008 met als doel een kofferbak verkoop. Hier kunnen we makkelijk een sociaal mgf.be eventje aanknopen en onderdelen te koop aanbieden.


    IK zou zelf graag MGF.be op dit evenement zien (zoals MG-Rover al een paar jaar doet)
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » di jan 08, 2008 1:41 pm

    Kasper schreefColon
    ErikB schreefColon- Waalwijk Autojumble: 22 juni 2008 met als doel een kofferbak verkoop. Hier kunnen we makkelijk een sociaal mgf.be eventje aanknopen en onderdelen te koop aanbieden.


    IK zou zelf graag MGF.be op dit evenement zien (zoals MG-Rover al een paar jaar doet)

    Je bent niet alleen die er graag wat jong volk bij wil hebben. De organisatoren hebben ons zondag aangesproken.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
BUTTON_POST_REPLY 138 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten