BUTTON_POST_REPLY 141 berichten
CONDROZ RIT 9 SEPTEMBER (Wallonië - Ardennen)
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » zo sep 09, 2007 11:01 pm

    Weeral een leuke zondag...keigoe ritteke, goed gezelschap...tof tavernepersoneel (1° halte :wink: kregen zomaar extra melkskes bij de koffie ) :lol: ..

    Groetjes van de rode lantaarn.... :wink:

    Ronald&Karla.
  • Jos Mertens
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 15
    GeregistreerdCOLON vr sep 29, 2006 12:26 am
    WoonplaatsCOLON Overijse
    CONTACTCOLON

    door Jos Mertens » zo sep 09, 2007 11:24 pm

    Absoluut. Mooie rit, goed gezelschap, kortom weer een hele leuke dag gehad.

    Lukas, bedankt voor de organisatie!
    MGTF LE 80th anniversary - Pearl Black
    Mods: K&N; Daytona exhaust
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » zo sep 09, 2007 11:30 pm

    Ik kan dit alleen maar beamen. Ik heb al meerdere keren de ardennen aan gedaan, niet van deze kategorie echter. In deze rit leken de wegen zelf volledig voor ons gereserveerd. Het bochtenwerk en de prachtige zichten maakten deze rit tot een droom om te rijden. Daar waar F/TF'jes voor gebouwd zijn, dat is waar deze rit voor gemaakt was.
    Prima, en een pluim op Lucas en Danielle's hoed.
    Nu wachten op foto's ! :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Christian
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 332
    GeregistreerdCOLON wo jun 06, 2007 10:29 am
    WoonplaatsCOLON Rotterdam (nederland)

    door Christian » ma sep 10, 2007 8:20 am

    In een woord, fantastisch :applaus: :dancing)) wat een mooie rit Lucas.ik probeer vanavond nog even wat foto's in de gallery te plaatsen.
    MGF VVC 1998 Tahiti Blue, windstop K&N, 57i , parkeersensoren :? LR pakking next is 52MM TB splitter en nu dus reeds een E39 M5
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » ma sep 10, 2007 9:15 am

    Het traject van de condroz rit is het traject dat ons heel nauw aan hart ligt en in de vele mooie reacties van de deelnemers kunnen we alleen maar vaststellen dat de rit gesmaakt werd.
    Het is voor ons dan ook een heel positief signaal om in de toekomst nog andere ritten te organiseren.
    Ritten à la condroz wel te verstaan (veel arm en beenwerk om de MG in de talrijke bochten op een vlotte manier in te sturen, mogelijkheid tot stevig gassen,...)
    En dan spreken we nog niet over de deelnemers zelf : een bijzonder toffe groep waar iedereen zich goed in voelt
    Bedankt voor al deze mooie reacties... en tot zondag de 23ste

    Alsosprach... "voadere" :wink:
  • Christian
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 332
    GeregistreerdCOLON wo jun 06, 2007 10:29 am
    WoonplaatsCOLON Rotterdam (nederland)

    door Christian » ma sep 10, 2007 9:24 am

    note: voor mijn bijrijder was het de eerste keer dat hij uberhaupt zo lang in een auto heeft gezeten. (hij was de reserve bijrijder) maar ook hij heeft geweldig genoten van het landschap en de rit. :D :wink:
    MGF VVC 1998 Tahiti Blue, windstop K&N, 57i , parkeersensoren :? LR pakking next is 52MM TB splitter en nu dus reeds een E39 M5
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » ma sep 10, 2007 10:54 am

    lucas schreefColon(veel arm en beenwerk om de MG in de talrijke bochten op een vlotte manier in te sturen, mogelijkheid tot stevig gassen,...)


    Dat kan ik nu nog voelen ja! :wink:

    Een dergelijke rit met een 40 jaar oude MGC, is een stevige klus. Zo'n 6 cylinder heeft een dikke 200 kg gewicht meer op de voorwielen dan zijn broertje de MGB. Uiterlijk nauwelijks verschil, maar een totaal andere auto om te rijden. Zonder stuurbekrachtiging, veren die ervoor zorgen dat de auto overhangt in de bocht als een roeiboot op de onstuimige oostzee, remmen die een stevige voet vragen alvooreer ze er toe overgaan je wat te gaan afremmen en een weggedrag wat eigenlijk alleen rechtuit wil.

    Echt genieten een Fantastisch dagje uit in een prachtige omgeving, echt iets om nog eens over te doen (met de F of met de C).
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    elton
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 221
    GeregistreerdCOLON za sep 09, 2006 8:47 pm
    WoonplaatsCOLON duffel

    door elton » ma sep 10, 2007 5:12 pm

    als vrij nieuwelingen hebben we extra genoten van deze mooi rit
    alles pas perfect het weer was goed het gezelschap was subliem
    buitengewoon eigenlijk
    nogmaals bedankt voor al de moeite lucas en danielle
    :P :P :D :D
    ritten als deze smaken we wel meer hoor
    zekers de croques in de 1 ste taverne hihihi :oops:
  • Christian
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 332
    GeregistreerdCOLON wo jun 06, 2007 10:29 am
    WoonplaatsCOLON Rotterdam (nederland)

    door Christian » ma sep 10, 2007 5:14 pm

    :lol: :lol: bij de volgende ging het al een stuk beter
    MGF VVC 1998 Tahiti Blue, windstop K&N, 57i , parkeersensoren :? LR pakking next is 52MM TB splitter en nu dus reeds een E39 M5
  • knarf
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 31
    GeregistreerdCOLON do jun 14, 2007 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON boom

    door knarf » ma sep 10, 2007 5:53 pm

    Lucas en Danielle

    kei toffe rit heel goe gezelschap ,goede sfeer ,
    bedankt voor een toffe zondag!!
  • Christian
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 332
    GeregistreerdCOLON wo jun 06, 2007 10:29 am
    WoonplaatsCOLON Rotterdam (nederland)

    door Christian » ma sep 10, 2007 7:50 pm

    Ik heb net even een aantal foto's op de gallery geplaatst, volgens mij moet ik er meer ineens kunnen plaatsen maar ze staan er :roll: :wink:
    MGF VVC 1998 Tahiti Blue, windstop K&N, 57i , parkeersensoren :? LR pakking next is 52MM TB splitter en nu dus reeds een E39 M5
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » ma sep 10, 2007 8:05 pm

    Christian schreefColonIk heb net even een aantal foto's op de gallery geplaatst, volgens mij moet ik er meer ineens kunnen plaatsen maar ze staan er :roll: :wink:



    Knappe foto's Christian :thumbsup:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma sep 10, 2007 8:10 pm

    Christian schreefColonIk heb net even een aantal foto's op de gallery geplaatst, volgens mij moet ik er meer ineens kunnen plaatsen maar ze staan er :roll: :wink:


    je kan er 10 tegelijkertijd uploaden :P
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma sep 10, 2007 8:13 pm

    voor diegene die het naar meer vonden smaken:

    23 september clubhuis nazomer rit in Bergen op Zoom ;)


    Ook de Belgen zijn meer dan welkom hè, daar hebben we nog niet zoveel deelnemers van op het huidige lijstje.
    Laatst bijgewerkt door 1 op Remieme, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Christian
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 332
    GeregistreerdCOLON wo jun 06, 2007 10:29 am
    WoonplaatsCOLON Rotterdam (nederland)

    door Christian » ma sep 10, 2007 8:14 pm

    dan ging het goed, ik heb er nog wat bijgezet en de boel even gesorteerd
    MGF VVC 1998 Tahiti Blue, windstop K&N, 57i , parkeersensoren :? LR pakking next is 52MM TB splitter en nu dus reeds een E39 M5
BUTTON_POST_REPLY 141 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten