Ivan (Vanio) schreefColonem-gee-efke schreefColonMaar Ivan, ne dikke merci dat ik mocht langskomen! Laat de truffeltaart maar smaken!!
Nieuwe afspraak zondag de 18de? Poetsvoormiddag!
Dat zou wel eens heel goed kunnen!! Moet even zien te weten te komen waar het namiddag afgesloten is, is Hasselt carnaval de 18e.


