MGF schreefColon
Jammer dat wij er niet bij konden zijn, misschien dat ik de volgende keer maar met de trein moet komen.
Hier hetzelfde, moesten 's avonds naar een verjaardag in Emmen.
Volgende keer beter. Mocht ik dan alleen zijn, kan je meerijden.


Remieme schreefColonSander had een verzamelstaat van onze F/TF-jes van de laatste dynojetrun, zonder de namen. Aan ons de taak de juiste naam en opzet aan de bijpassende PK's/Nm's te plakken.
Heeft tot verrassende resultaten geleid.![]()
Verrassend dat niet iedereen zijn eigen auto ertussen herkende








Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.