BUTTON_POST_REPLY 121 berichten
MG onderdelenbeurs 7 januari 2007 UK Forum regalia
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » ma jan 08, 2007 12:27 am

    Kasper schreefColonWij en ook Adrian van het Engelse MGF forum hebben een fantastische dag gehad.


    Wij ook. Ik had graag nog even afscheid genomen van Adrian, maar die was weer even onvindbaar. Misschien is hij nog bij jullie thuis. Doe hem dan nog even de hartelijke groeten, en binnenkort zal ik hem verrassen. :lol:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma jan 08, 2007 12:30 am

    Tja what can I say more. Zoals elk jaar, een vermoeiende maar leuke dag. Volgend jaar met misschien geen MG-SP stand maar met een www.mgf.be-stand ?
    Een forum stand zit er zeker in, als we genoeg forum opkomst kunnen genereren, want ik zou indien dat wordt toegelaten de forummembers op die stand dan ook willen trakteren op drank (vaatje bier of zo).
    Vereisten : - Het mogen van de organistaie, en - Nogmaals, genoeg forum-volk !

    @ videomike, zeer eigenaardig, dat ze ons niet kenden, en dat je dus ons niet vond :shock:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » ma jan 08, 2007 12:39 am

    Bruno schreefColonVolgend jaar met misschien geen MG-SP stand maar met een www.mgf.be-stand ?
    Een forum stand zit er zeker in, als we genoeg forum opkomst kunnen genereren, want ik zou indien dat wordt toegelaten de forummembers op die stand dan ook willen trakteren op drank (vaatje bier of zo).


    Als die MG-SP stand er niet was had ik niet die mooie Alu Heater Knobs in m'n TF. :) Een stand met een tap van www.mgf.be is ook niet gek. Ik kan nu al meedelen dat ik er volgend jaar de gehele dag aanwezig ben. :lol:
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » ma jan 08, 2007 12:40 am

    Bruno schreefColon forummembers op die stand dan ook willen trakteren op drank (vaatje bier of zo).


    In dat geval kom ik eerder :lol: :lol: :lol:
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » ma jan 08, 2007 12:42 am

    Coen schreefColonIn dat geval kom ik eerder :lol: :lol: :lol:


    In alle gevallen moet je eerder komen. :shock:
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » ma jan 08, 2007 12:53 am

    Ik had dus verwacht dat het na die tijd nog lang napraten was op de parkeerplaats, zo was het vorig jaar. Vandaar dat ik later wou komen. Dat ik ook nog eens een hele tijd in Utrecht heb zitten ronddwalen en niet wist hoe ik in Houten moest komen had ik niet verwacht :(
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » ma jan 08, 2007 1:00 am

    Coen schreefColonIk had dus verwacht dat het na die tijd nog lang napraten was op de parkeerplaats, zo was het vorig jaar. Vandaar dat ik later wou komen. Dat ik ook nog eens een hele tijd in Utrecht heb zitten ronddwalen en niet wist hoe ik in Houten moest komen had ik niet verwacht :(


    Toen wij afscheid genomen hadden was het weer niet echt van dien aard dat ik dacht aan napraten op de parking. Met behulp van navigatie was verdwalen ook niet van toepassing. :lol:
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » ma jan 08, 2007 1:36 am

    Brooklands schreefColon
    Coen schreefColonIk had dus verwacht dat het na die tijd nog lang napraten was op de parkeerplaats, zo was het vorig jaar. Vandaar dat ik later wou komen. Dat ik ook nog eens een hele tijd in Utrecht heb zitten ronddwalen en niet wist hoe ik in Houten moest komen had ik niet verwacht :(


    Toen wij afscheid genomen hadden was het weer niet echt van dien aard dat ik dacht aan napraten op de parking. Met behulp van navigatie was verdwalen ook niet van toepassing. :lol:


    Tsja, in de MG zit geen navi... ik wou ook eigenlijk helemaal niet met de MG gaan omdat dat niet de fijnste auto is met de weersomstandigheden van vandaag maar. Ik dacht dat er meer zouden komen met de MG en dat we gingen verzamelen.
  • Avatar gebruiker
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

    door Pete » ma jan 08, 2007 8:00 am

    Top dag! Harstikke gezellig. Ook tof van Bruno, Inge, Erik en Fran om nog mee te gaan een hapje eten (ondanks dat thuis de oppas afgelost moest gaan worden) Jammer dat een aantal mensen elkaar misgelopen is, maar we moeten gewoon voor voldoende gelegenheden zorgen waarop dat goed gemaakt kan worden. :wink:
    Een stand voor volgend jaar lijkt me een prima idee, count me in.

    Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » ma jan 08, 2007 9:25 am

    Bruno schreefColonEen forum stand zit er zeker in, als we genoeg forum opkomst kunnen genereren, want ik zou indien dat wordt toegelaten de forummembers op die stand dan ook willen trakteren op drank (vaatje bier of zo).
    Vereisten : - Het mogen van de organistaie, en - Nogmaals, genoeg forum-volk !


    Ik denk dat het een heel goede zaak is als er een MGF.be forum stand op de beurs zou staan. Nu is het een samenwerking tussen de 3 MG-clubs in Nederland. Ik ben er van overtuigd dat het Forum zal zeker een positieve bijdrage voor de beurs kunnen zijn, dus zal dat bij de andere verenigingen uitgelegd moeten worden, al ben ik er ook vrij zeker van dat de MGCCH open zal staan voor MGF.be. Maar er is nog genoeg werk te doen voor de mensen die op beide fronten actief zijn.
    Dan kunnen we er voor zorgen dat ALLE MGF.be forummembers zich echt thuis voelen op deze beurs en dat de liefhebbers van klassieke MG's ook blij zijn dat wij een positieve bijdrage leveren. In gezelligheid en voor het belang van ons merk.

    MG the mark of friends.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • jantruder
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 74
    GeregistreerdCOLON zo jun 18, 2006 10:45 am
    WoonplaatsCOLON Nieuw-Beijerland (NL)

    Houten

    door jantruder » ma jan 08, 2007 12:41 pm

    Hoi MGF, Ja wij stonden inderdaad vlak bij de ingang geparkeerd. En hij had zijn (of is het een zij?) harde zwarte kapje op. Jammer dat wij jullie gemist hebben. Wij hadden graag kennis gemaakt en er een biertje/borrel op gedronken. Maar dat gaat wel goed komen. Hou de site wel in de gaten.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma jan 08, 2007 12:49 pm

    met de octagontour kan je hem 2 dagen aanschouwen ;)
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » ma jan 08, 2007 2:27 pm

    videomike schreefColonheel apart.. ik ben die hele zaal wel 2x door gelopen... Gevraagd bij Mg carclub holland en bij zon register iets.. Nog nooit gehoord van MG sp of de stand.. heel apart.. vind erg jammer dat ik niemand ben tegen gekomen.. volgende X beter.. Is er binnenkort nog wat? weet wel dat er een rit is die begint in giethoorn.. Dat is praktisch mijn achtertuin dus daar ben ik zeker aanwezig.. nog meer mensen die mee gaan met de rit of alleen bij de start verschijnen?


    Een beetje eigenaardig dat we door sommigen niet gevonden zijn.
    We hadden 6 tafels aangevraagd, maar hebben er uiteindelijk maar 3 gekregen... vandaar dat we niet echt veel plaats konden innemen.

    We waren wel één van de enigen die MGF/TF spullen aanboden. Vorige jaren was er ook Brown & Gammons en Martin z'n winkel.

    Voor anderen waren we dan weer makkelijk te vinden: zoals voor die vriendelijke heer die een beroep kwam doen op onze technische vakkennis, vervolgens het partnumber vroeg van de K&N filter (die we op de stand hadden staan) en ons dan doodleuk vertelde dat ie hem binnenkort in Eindhoven gaat aanschaffen. :shock: Moet kunnen !!

    Anyway, 't was leuk, 't was vermoeiend..... en verdorie de Colonie (of hoe noemde dat restaurant), dat is Clubhuis nr. 2 :dancing))
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Avatar gebruiker
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

    door Pete » ma jan 08, 2007 2:33 pm

    ErikB schreefColon...zoals voor die vriendelijke heer die een beroep kwam doen op onze technische vakkennis, vervolgens het partnumber vroeg van de K&N filter (die we op de stand hadden staan) en ons dan doodleuk vertelde dat ie hem binnenkort in Eindhoven gaat aanschaffen...


    Wat een Afbeelding
    MGTF 135 - Pearl black
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » wo jan 10, 2007 10:56 am

    Btw, Coen, heb jij nu je deur al open gekregen?
    Vast niet handig voor een auto die te koop staat.

    Misschien een idee om er een topic over te openen, en kijken of iemand een goed idee heeft?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
BUTTON_POST_REPLY 121 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten