BUTTON_POST_REPLY 183 berichten
[Groupbuy] MGF/TF Low water level sensor kit
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

door lucas » wo jan 10, 2007 8:39 pm

Demor schreefColonJanette

:whistle)
    :lol:

Een goei onderbroek van "Damart" klasse 5 doet wonderen (gegarandeerd vorstvrij tot -25°)
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » wo jan 10, 2007 9:48 pm

Zie, de belgen begrijpen dat wel, ik spreek ook belgisch, weet je. :wink:
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » wo jan 10, 2007 10:03 pm

Weer on-topic graag!

Het geld van Peter is ook binnen!

Het ''van-wie-heb-ik-het-geld-al-binnen'' lijstje:

- MGF: BGF1111
    - Mans: BGF1111
    - Wans: BGF1111
    - Pete: BGF1111
    - nem58: BGF1111
    - MPMGF: BGF1111

Groen = ontvangen.
    Rood = nog niet ontvangen.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » do jan 11, 2007 2:20 am

Misschien best naar zij die nog niet betaalden een mail of pm sturen, want ik kan mij voorstellen dat je ongeduldig wordt als je je geld reeds hebt gestort, en als je ziet dat deze topic al sinds oktober loopt. Daarenboven is het de HGF periode, en dus nu een HGF krijgen terwijl je al een hele tijd dit in bestelling hebt zou toch doodzonde zijn.
    Ik heb ondertussen begrepen dat gruop-buys hier niet werken als er langer dan 2 a 3 weken overgaan, en eigenlijk is dat ook een beetje begrijpelijk.
    Daarenboven zou ik bv. ook zeggen dat je eind deze week de lijst sluit, want je kan niet blijven wachten. Dit doen we ook voor de Daytona group-buy.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » do jan 11, 2007 4:48 pm

Bruno schreefColonIk heb ondertussen begrepen dat gruop-buys hier niet werken als er langer dan 2 a 3 weken overgaan.

Is ook mijn gedachte. Als ik iets bestel wil ik daar niet maanden op wachten. 2 a 3 weken en 1 week levertijd is nog acceptabel.

uit ervaring weet ik, dat B&G 3 dagen na bestelling levert.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » do jan 11, 2007 4:54 pm

Maar goed, de prijs speelt natuurlijk ook een belangrijke rol...
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296

door Remieme » do jan 11, 2007 5:01 pm

als het me te lang gaat duren, heb ik er uiteindelijk maling aan.

Eenmaal mijn zinnen ergens op gezet, wil het ook hebben. Daar mag dan wel wat tijd overheen gaan, maar geen maanden.

Een LLW-kit is toch wel een belangrijke mod. Deze kan je veel geld besparen. Een LLW-kit is overigens minder moeilijk te bestellen dan een Phoenix ;) vandaag besteld is dinsdag a.s. in huis :!:
  • Fredje
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 178
    GeregistreerdCOLON za maart 18, 2006 8:15 pm
    WoonplaatsCOLON Heinkenszand

door Fredje » do jan 11, 2007 6:13 pm

ik weet niet hoeveel je bespaard of n groepsbuy? echter hoe sneller de llw-kit erin zit hoe beter, kan een hoop geld minder kosten.als ik nu de berichten lees over lekke koppakkingen dan liever vandaag nog binnen dan volgende maand.
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition

mods:B&G water level kit, 52 mm TTB,witte knipperlichten,glazen windscherm,lowering pins, seat lowering springs
    To Do: pu bushes
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » do jan 11, 2007 6:18 pm

De deadline voor de betalingen had ik eigenlijk op morgen staan, maar die gaat waarschijnlijk niet gehaald worden. Als morgen nog niet alles binnen is ga ik dus weer mailen naar diegene die nog niet betaald hebben. Het vervelende is wel dat ik niet kan zeggen "als je nu nog niet betaald hebt is het jammer, maar dan krijg je geen kitje'' want ik heb namelijk een prijs afgesproken voor 9 kitjes, en dat zijn er inmiddels 6 (misschien 7) geworden. Als dat er nóg minder worden moet ik mijn prijs aan gaan passen en dat geeft nog meer geregel én een een nóg langere wachttijd dan dat ik mensen die nog niet hebben betaald iets meer tijd geef.

Het vervelende is ook dat ik er allemaal weinig aan kan doen dat het allemaal zo lang duurt, ik had het ook liever sneller gezien.
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

• Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » do jan 11, 2007 6:21 pm

Ik geloof niet dat ik de twee forumers die nog niet betaald hebben de laatste tijd online heb gezien.. dus een E-mail is denk ik de beste optie.. beter zou zijn om ze te bellen maar je hebt natuurlijk hun nummer niet...

vervelende situatie..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » do jan 11, 2007 6:26 pm

Bruce schreefColonIk geloof niet dat ik de twee forumers die nog niet betaald hebben de laatste tijd online heb gezien.. dus een E-mail is denk ik de beste optie.. beter zou zijn om ze te bellen maar je hebt natuurlijk hun nummer niet...

vervelende situatie..

Met Wans heb ik al contact, dat geld zal t.z.t. wel verschijnen, over MPMGF weet ik niets, maar ik zal hem ook wel even mailen. Videomike wil ook graag een kitje hebben, maar die moet eerst even natrekken of ik wel een betrouwbaar persoon ben. :wink:

• Mans
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 677
    GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Anna Paulowna, Nederland

door Mans » do jan 11, 2007 6:57 pm

MGF schreefColon Videomike wil ook graag een kitje hebben, maar die moet eerst even natrekken of ik wel een betrouwbaar persoon ben. :wink:

T.a.v. Videomike: Hij is heeeeeel erg betrouwbaar! :) :) :)
    ClioIIIPhaseIIRS FiatBarchetta
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296

door Remieme » do jan 11, 2007 7:31 pm

jep, en we hebben z'n adres :P
    wans
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 44
    GeregistreerdCOLON do sep 14, 2006 12:44 am
    WoonplaatsCOLON Eeklo-België

door wans » do jan 11, 2007 8:48 pm

Hallowah! Reeds drie maal bij de bank geweest deze week voor deze betaling en vandaag eindelijk met alle gevraagde gegevens kunnen storten! Wist niet dat ze er zo moeilijk over doen om v Be nr Ned te storten...Bic, Iban + volledige naam en adres wordt gevraagd, onthouden voor de volgende keer dus.

We zijn er bijna...
    Never drive faster than your Angels can fly...
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » do jan 11, 2007 8:58 pm

Mooi dat het gelukt is, dan zal het geld binnenkort wel op de rekening staan. :)

BUTTON_POST_REPLY 183 berichten