Demor schreefColonJanette
Een goei onderbroek van "Damart" klasse 5 doet wonderen (gegarandeerd vorstvrij tot -25°)




Bruno schreefColonIk heb ondertussen begrepen dat gruop-buys hier niet werken als er langer dan 2 a 3 weken overgaan.






Bruce schreefColonIk geloof niet dat ik de twee forumers die nog niet betaald hebben de laatste tijd online heb gezien.. dus een E-mail is denk ik de beste optie.. beter zou zijn om ze te bellen maar je hebt natuurlijk hun nummer niet...
vervelende situatie..


Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.