Coen schreefColonJager schreefColonPB
Ik heb de PB nog niet gekregen, of moet die nog komen?
Herkansing





Jager schreefColonBij mij staat de mijn forum naam Dick is, maar dat moet zijn Jager. Ik had Bruno al gevraagd of hij mijn forum naam kon veranderen in Dick maar is bang dat dit verwarrend is voor de overige forumleden.
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.