http://www.fotopic.net/gallery/free/
Zat net ff bij 110%Rockford te kijken, en die heeft hier ook de foto's gehost...
Wat wel handig is: Stem mogelijkheid en om valse stemmen te voorkomen een password






PatrickT schreefColonik heb nog steeds geen tijd gehad om wat nieuwe foto's te schieten. Tot wanneer kan ik ze je mailen? volgend weekend ben ik vrij dus heb ik wel wat tijd.


MGF schreefColonToch leuk dat ik zelf nooit wat heb ingestuurd of in dit topic heb gezet, en er toch foto's van mijn in de gallery van Coen staan.

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.