Rijd ik weer met winterrubber op stalen wielen rond, zijn mijn zomervelgjes op een showcar op een chineese beurs



MGF schreefColonPete schreefColonMGF schreefColonEn dit keer échte foto's:...
...denk je?
Pete
De eerste twee in ieder geval wel.


Dat is misschien even slikken, maar bedacht moet worden dat de 750E een zeer royale standaarduitrusting meekrijgt en dat de auto zich qua formaat zal kunnen meten met de Audi A6 en B*W 5-serie. Ook de Saab 9-5 en de Peugeot 607 zijn concurrenten.

ErikB schreefColonWel dan koop ik liever een Audi A4, BMW 3-serie of een Saab 9-3 en ik denk dat ik niet alleen ben.




Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.