



Remieme schreefColonZal morgen eens gaan bellen naar Tovami. 't Strandhuis zal geen probleem zijn. Had begrepen dat jullie jaarlijks met een groepje naar op de Dynojet gaan. Welke periode gaan jullie doorgaans?


Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.