

Bruno schreefColonAls je de kop laat vlakken wordt er natuurlijk maar een heel klein beetje afgeschaaft, echter dit geeft meer compressie en dus ook meer vermogen. Je kan dit echter maar een 2a3 keer herhalen, anders wordt de compressie te groot met alle gevolgen vandien.








Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.