




ttdesign6 schreefColonDe Wittemer Allee. Het parkeerterrein is niet over het hoofd te zien, er passen denk ik een paar honderd auto's op. Bedankt Geert-Jan!








Bruno schreefColonik zal er zijn !
Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.