




Bruno schreefColonBlij dat er zoveel volk kwam opdagen. Dit is immers een motivatie voor de sponsor om ons te blijven steunen.
Bedankt aan alle aanwezigen, voor jullie enthusiasme en aandacht.




RemcovanKuilenburg schreefColonBruno schreefColonBlij dat er zoveel volk kwam opdagen. Dit is immers een motivatie voor de sponsor om ons te blijven steunen.
Bedankt aan alle aanwezigen, voor jullie enthusiasme en aandacht.
Als u in vervolg niet teveel gaat vragen dan zijn we sneller klaar





Bruno schreefColonRemcovanKuilenburg schreefColonBruno schreefColonBlij dat er zoveel volk kwam opdagen. Dit is immers een motivatie voor de sponsor om ons te blijven steunen.
Bedankt aan alle aanwezigen, voor jullie enthusiasme en aandacht.
Als u in vervolg niet teveel gaat vragen dan zijn we sneller klaar
T'was meer wat "jennen" af en toe, dan vragen stellen he, t'moet immers plezant blijven, toch ?


Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.