BUTTON_TOPIC_LOCKED 192 berichten
Kempenrit 2005
  • Daphne
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208
    GeregistreerdCOLON do aug 26, 2004 9:11 pm
    WoonplaatsCOLON Almere (NL)

    door Daphne » zo aug 21, 2005 8:36 pm

    Was weer een heerlijke dag! Bedankt voor de gezelligheid!
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » zo aug 21, 2005 8:46 pm

    Hallo, wat een geweldige dag dankzij een schitterende organisatie. Het was mijn eerste mg rit maar zeker niet de laatste.
    Bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • MGFboy-dirk
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 18
    GeregistreerdCOLON zo sep 05, 2004 8:01 pm
    WoonplaatsCOLON eeklo
    CONTACTCOLON

    door MGFboy-dirk » zo aug 21, 2005 8:54 pm

    Hoi,

    ook ik samen met m'n vrouwtje hebben genoten van onze eerste MG-rit en een leuke babbel gehad met enkele MGF bezitters.

    Op de koop toe nog een fles wijn gewonnen :D

    dus volgende keer zijn we er hopelijk terug bij :wink:

    Nogmaals dank aan de organisatie !
    groetjes,

    MGFboy-dirk
  • Renno
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 175
    GeregistreerdCOLON zo dec 26, 2004 10:05 pm
    WoonplaatsCOLON Terneuzen (Nederland)
    CONTACTCOLON

    door Renno » zo aug 21, 2005 9:04 pm

    Prachtige rit en prima organisatie. Bedankt en tot ziens!!!!
  • Avatar gebruiker
    Renaat
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 83
    GeregistreerdCOLON do nov 25, 2004 9:27 pm
    WoonplaatsCOLON B - Leuven

    MG Kempenrit 2005

    door Renaat » zo aug 21, 2005 9:26 pm

    Jip, inderdaad, 't was weer echt de moeite! Geluk met het weer, gezelschap, puur genieten... kon het iedere dag maar 21 augustus zijn!

    Ciao, nog eens bedankt!

    Renaat & Bene
    Cruising is life!!!!
    MG TF 160 VVC, Black Metallic, Tan Leather Interior, Mike Satur Roll Hoops FHW849
  • Elan
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 86
    GeregistreerdCOLON di maart 30, 2004 12:43 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde
    CONTACTCOLON

    Kempenrit

    door Elan » zo aug 21, 2005 9:39 pm

    Dat was nog eens genieten!

    Een mooie rit, geluk met het weer en vriendelijke mensen; we waren weer eens blij dat we een MGF hebben.

    De locatie van het vertrek was prachtig met de MG-tjes geschikt volgens kleur.

    Sjapoo voor de organisatie

    Dirk
    MGF 75th anniversary LE.
  • mgf74
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 128
    GeregistreerdCOLON za apr 09, 2005 12:30 am
    WoonplaatsCOLON antwerpen

    door mgf74 » zo aug 21, 2005 9:44 pm

    doe zo voort!!!!!!! :D :D
    MG . . . .
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » zo aug 21, 2005 10:07 pm

    Hoe zeggen Belgen dat ? Organisatie: "Chapeau"
    Building >200BHP K-series
  • Equilibrium
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 43
    GeregistreerdCOLON zo aug 21, 2005 10:22 pm
    WoonplaatsCOLON Boxmeer

    door Equilibrium » zo aug 21, 2005 10:26 pm

    Wat een lekker dagie zeg, allemaal bedankt voor deze geweldige dag.
    En spreken elkaar weer gouw op het forum,want ga slapen ben net pas thuis.


    MGF EQUILIBRIUM (ik ben die gene met die mooie gepoetste Tahitie Bleu VVC)
  • Avatar gebruiker
    Johan
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 727
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 1:21 am
    WoonplaatsCOLON Puerto Morelos Mexico
    CONTACTCOLON

    door Johan » zo aug 21, 2005 10:42 pm

    het was zoals altijd weer erg goed, de ontvangst, de ouwehoerpraatjes en de auto's. Maar vooral die 4 Volcano's waren erg leuk om samen te zien.

    Ook de route was weer erg leuk. Kortere rit dan andere jaren gaf meer tijd om te lullen en te kijken.

    Alleen dat eten, hadden ze de bediening ontslagen ofzo (duurde wel heel erg lang)

    Johan en Ramona (laatste keer, :cry: :cry: , of toch niet :roll: :roll: )
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » zo aug 21, 2005 10:55 pm

    Johan schreefColonJohan en Ramona (laatste keer, :cry: :cry: , of toch niet :roll: :roll: )


    Tahiti Blue is niet voor niets een officieele kleur ;) Nu Fidjie nog ;)
    Building >200BHP K-series
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » zo aug 21, 2005 11:07 pm

    Inderdaad, één van de beste Kempenritten tot nog toe. De kempenrit die stilaan kan worden geklasseerd als echt mg evenement en meeting i.p.v. rit. Een evenement met echt internationaal allure. Silverstone achterna !
    Top, volgend jaar nog van dat !

    En wat het forum betreft, we waren met meer dan 30 forum MG's. Als dat geen pluim waard is ! Het geeft een kik, om er elke dag terug voor te gaan denk ik....

    .... en een kik aan de organisartie om volgend jaar terug zo'n evenement op poten te zetten.

    Fran, Erik, Hans, Annick.... Bedankt !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • John
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 404
    GeregistreerdCOLON vr maart 26, 2004 11:10 am
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.
    CONTACTCOLON

    door John » zo aug 21, 2005 11:59 pm

    Ben bang dat ik in herhaling ga vallen: fantastisch mooie dag gehad, dikke merci voor de hele organisatie !
    enne... @Erik: weet volgend jaar weer zo´n prachtig spel uit te vinden hé, dat was pas (ont)spannend !!!
    "Het is daarom ook dat mensen met talent voor duiken geen duiker mogen worden"
    AfbeeldingTF 135 Elegance / Midget
  • flesh
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 71
    GeregistreerdCOLON zo aug 01, 2004 11:34 am
    WoonplaatsCOLON Vl. Brabant (BE)

    door flesh » ma aug 22, 2005 7:56 am

    Ik kan al de positieve feedback van hierboven alleen maar bijtreden. Alles was schitterend: het weer, de mensen, de organisatie, de rit, de wagentjes, de prijzen,... Dank aan allen die hieraan meewerkten.

    Nog 363 keer slapen en het is weer zover!

    Een pluim ook voor Luc!!! De "forum-member" papiertjes was een uitstekend gedacht!

    @ Zjagoewar: nog een vraagje: Kan je misschien effe verduidelijken waarvoor dat zwart-zilver Continental scherm met 2 ronde schijven in dient. Had al gedacht dat het is om op het strand ongestoord mijnen bikini aan te kunnen doen maar dat zal het wel niet zijn zeker? :wink:
    HEEEEL schone prijs trouwens!!! Zion en ik zijn er heel tevreden mee! Onze hartelijke dank hiervoor!
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » ma aug 22, 2005 8:07 am

    Nog wat foto's gevonden.
    Klikkerdeklik
BUTTON_TOPIC_LOCKED 192 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten