door Bruce » ma aug 29, 2011 11:40 am
Ik sluit me geheel bij Andros aan,
Ik vind het gewoon echt heel onbeleefd om op het allerlaatste moment zonder opgave van reden af te zeggen, Pierre en Colette hebben heel veel tijd en aandacht besteed aan deze rit en hij was tot in de puntjes uitgewerkt. Zij regelen\houden rekening met lunch, dranje en eet locatie en daar word door sommigen van dit forum gewoon geen rekening mee gehouden.
Maar, wat was het een mooie rit, allemaal achteraf weggetjes tussen mais velden en weilanden door, met schitterende vergezichten, 95% van de rit gewoon lekker open gereden en heerlijk van de omgeving kunnen genieten. Ik ga de rit zeker nog een keer rijden met het roadbook.
Pierre, Colette, dank voor een hele leuke dag...
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping