BUTTON_POST_REPLY 112 berichten
Group buy KH splitters
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    Re: Group buy KH splitters

    door Ian » zo jul 10, 2011 2:53 am

    Bruno schreefColonEerlijk gezegd, draait mijn maag keer op keer, ik jullie de F met de spuitbus zie te lijf gaan. Heeft het met het budget van de gemiddelde F-rijder te maken, of met het feit dat het over oudere wagens gaat (of een combi van de 2) :( . Bij een nieuwe wagen zou je het nooit in je gedachten krijgen met de spuitbus een kleurtje hier of daar te zetten, maar op een F/TF is dit vrij common geworden. Zeer jammer vind ik het, want t'is en blijft gewoon amateurwerk op die manier.


    Niets met de wagen te maken, bij mij is het simpelweg budget.

    Trouwens het is niet met spuitbus maar met spuitpistool.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    Group buy KH splitters

    door Remieme » zo jul 10, 2011 5:39 am

    Het ligt er een beetje aan welk onderdeel het betreft. Kan Ultimate goed begrijpen dat de KH splitter zelf wordt gespoten. Zeker de onderzijde zal in no time krassen vertonen. Of je nu professioneel hebt laten spuiten of zelf met een spuitbus.

    Overige carrosserie delen verdienen uiteraard een goede afwerking.
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    Re: Group buy KH splitters

    door Ian » zo jul 10, 2011 12:55 pm

    +1

    Een auto ga je nu niet met een spuitbus doen, maar de splitter begrijp ik zekers. (trophy doe je ook niet met de spuitbus). Spuitpistool op de compressor en het gaat perfect!

    Edit: op bovenstaande reactie hoef je niet te quoten.
  • philipvanv
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 526
    GeregistreerdCOLON ma feb 16, 2009 7:51 pm

    Re: Group buy KH splitters

    door philipvanv » zo jul 10, 2011 3:59 pm

    Ik denk niet dat je mij kan verwijten dat ik bespaar op mijn F. Ik wil gerust alle rekeningen samentellen, voor die prijs kan ik een nieuwe kopen. Akkoord dat je de wagen niet met een spuitbus doet, ik heb iedere keer alles laten doen, maar in tussentijd, tot hij volledig herspoten wordt en alle putjes en dergelijke eruitgehaald worden, vind ik het weggesmeten geld.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: Group buy KH splitters

    door Bruno » zo jul 10, 2011 5:31 pm

    Ter info : Mijn opmerking is dan ook niet naar iemand persoonlijk, en zeker niet aan uw adres, maar t'is wel een opmerking naar een algemene trend die hier meer en meer voorkomt, en wat ik jammer vind. Of het nu gaat over een splitter of een iets anders, ik zou het me op een nieuwe wagen dus niet kunnen voorstellen. Binnenkort begint hier iedereen zijn wagen met de borstel te schilderen. :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    Re: Group buy KH splitters

    door Ian » zo jul 10, 2011 5:53 pm

    @bruno,

    Pas op, sommige kunstenaars zouden dit kunnen apprecieren. :mrgreen:
  • philipvanv
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 526
    GeregistreerdCOLON ma feb 16, 2009 7:51 pm

    Re: Group buy KH splitters

    door philipvanv » zo jul 10, 2011 9:30 pm

    Ik weet wel dat het niet persoonlijk is, en ik wist zeker dat jij er op zou reageren ;) Op de iets meer dan 2 jaar dat ik op het forum zit merk ik da evolutie ook. Besparen op het gebied van reparaties of onderdelen ben ik ook tegen, aangezien dat het meestal leidt tot meer problemen, maar ik vind ook dat het allemaal een beetje functioneel moet blijven. Een splitter perfect laten spuiten terwijl die zo onderhevig is aan slijtage vind ik overdreven. Ik doe het dat liever om het half jaar zelf, dan het een keer perfect te laten doen want dan breekt mijn hart iedere keer dat ik een putje zie. Ook hier vind ik het zoals mods: ieder heeft zijn eigen mening en niet iedereen heeft dezelfde prioriteiten.
BUTTON_POST_REPLY 112 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten