Bruno schreefColonEerlijk gezegd, draait mijn maag keer op keer, ik jullie de F met de spuitbus zie te lijf gaan. Heeft het met het budget van de gemiddelde F-rijder te maken, of met het feit dat het over oudere wagens gaat (of een combi van de 2). Bij een nieuwe wagen zou je het nooit in je gedachten krijgen met de spuitbus een kleurtje hier of daar te zetten, maar op een F/TF is dit vrij common geworden. Zeer jammer vind ik het, want t'is en blijft gewoon amateurwerk op die manier.
Niets met de wagen te maken, bij mij is het simpelweg budget.
Trouwens het is niet met spuitbus maar met spuitpistool.



