Als je ze bij de bijrijder helemaal in het voor onder steekt en da omhoog laat lopen met een mooie deken over de stoel?


Zal wel lukken denk ik.ttdesign6 schreefColonZijn die pijpen te vervoeren in een F?
Als je ze bij de bijrijder helemaal in het voor onder steekt en da omhoog laat lopen met een mooie deken over de stoel?





Jeuh !! De pijpjes zijn er !!
LEBLAR schreefColon... aangezien ik in de laatste 4 weken bijna 12000 km gereden heb...


Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.