



Ian schreefColonMooi project mannen! Mssh na een tijd op het circuit, de velgen in het zwart doen? Denk gepaard met de huidige kleur van de wagen, het wel goed zou staan!
Heeft iemand al een geluidsfragmentje gemaakt?

Ian schreefColonHuh ? op Zolder? Was gisteren fia gt3, belcar en bcts gaan zien. Als dat 95db is!! Die porsches knalde letterlijk voorbij, backfire, terugschakelgeluiden. Oorverdovend was het! Of is het in de klasses dat jullie meerijden dat het maar max 95 mag zijn?



Ronald MG TF schreefColonOk, net vernomen dat wegens gekende omstandigheden, de ZR nog maar eens niet ter plaatse zal geraken....![]()
![]()
Het is duidelijk dat wanneer men van sommige derde personen afhangt, zulke dingen gebeuren.
Naar aanleiding hiervan, hebben we besloten in de toekomst zelf voor het transport in te staan, zodat dit de laatste maal is dat 't ons overkomt.
We gaan echter wel naar Zolder om indien mogelijk nog een trainingsessie te organizeren met de BMW.


Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.