Fantastisch weekend gehad. Samen met Erik en Fran vanaf Antwerpen via de Tunnel naar Engeland gereden.
Op zaterdag het dorpje Warwick bezocht en 's middags een bezoek gebracht aan de fabriek in Longbridge. O.a. MG6 in levende lijve gezien, maar ook de 3 ontwerpstudies van de MGF. Ian Pogson had voor de 7 buitenlandse en 2 Britse teams een rondleiding in petto waar we zo het een en ander te zien kregen. Zelf was hij in de 1,5 miljoenste MG, de golden jubilee TF, die met deze gelegenheid voor de 3e keer sinds 2002 op de weg was. (de auto was op zondag weer aanwezig)
Op zondag naar het Motor Herritage Centre voor MGF15. Erg veel bekenden gezien en een tweetal lezingen bijgewoond: Roger Parker met de attentiepunten van oude MGF's met speciale aandacht voor een oplossing voor de Hydragas units, die de MGF voor de toekomst rijdend kan houden. Daarna een verhaal van Ian Pogson met een verhaal over China en foto's van de fabriek aldaar.
Helaas kwam er alweer vroeg een einde aan ons bezoek, we hadden weer een trein te halen (te laat dus) om maandag weer aan het werk te zijn.
O. ja en je moet natuurlijk de naam van de zuinige Hollanders hoog houden: mijn F kan echt zonder accu rijden, starten, da's wat anders
